niedziela, 16 lipca 2017

O Firmie TianDe

O Firmie TianDe


 

O Firmie TianDe



TianDe w tłumaczeniu z jęz. chińskiego oznacza: niebiańską doskonałość - dążenie do doskonałości, harmonii, elegancji i piękna we wszystkich sferach działalności.
Oferta TianDe dotyczy kosmetyków szeroko pojętych - od pasty do zębów po preparaty liftingujące i botoksopodobne.

Wyprodukowane są m.in. na bazie naturalnych składników opartych o tradycyjne ałtajskie, tybetańskie i chińskie receptury: wyciąg z łożyska owcy, żeń-szeń, imbir, kremy na bazie tłuszczu, skóry i jadu żmii, oleju z rekina, kolagenu z ikry jesiotra, śliny z jaskółczych gniazd, soli z bambusa, licznych ałtajskich i tybetańskich ziół.

Większość produktów określa się mianem KOSMECEUTYKÓW.

Aktualnie pod marką tianDe znajdziemy około 700 różnych produktów w takich obszarach jak: produkty do pielęgnacji twarzy, ciała, włosów, kosmetyki dekoracyjne, perfumy, suplementy diety, produkty medycyny prewencyjnej, naturalnej medycyny chińskiej, środki higieny osobistej, biżuterię i wiele innych.

Sentencja starożytna: Piękne jest tylko to co jest zdrowe.

Jest wiele przyczyn, które mają wpływ na przyśpieszenie fizjologicznego starzenia się organizmu takie jak:

Stres, nieprawidłowe odżywianie, gęstość zaludnienia, rozprzestrzenianie wirusowych, bakteryjnych chorób, zaniżona ochrona immunologiczna - to wszystko prowadzi do pogorszenia naszego stanu zdrowia i negatywnie wpływa na piękno i ludzki wygląd.

Dlatego strategia progresywnej światowej kosmetologii to nie tylko sposób upiększania, ale także instrument, który pozwala wpłynąć na ludzki organizm nawet na poziomie molekularnym, regulując różne fizjologiczne procesy skórne.

W dobie teraźniejszości są dostępne wszelkie możliwe kosmetyki dla pięknych kobiet sukcesu!!!


Pytanie na co zwracać uwagę?


Który krem kupić?: droższy czy tańszy, w czerwonym opakowaniu czy w innym?
I co najważniejsze pomoże czy nie?
Na co zwracamy uwagę, kiedy kupujemy kosmetyki?

Rzecz jasna, że na opakowanie produktu i reklamę.
Pisma, katalogi i reklamy telewizyjne proponujące kolejne kosmetyki…
Znajomi, którzy spróbowali jakiegoś produktu z polecenia innych znajomych.
Produkt się sprawdził, więc polecają je dalszym swoim znajomym.

Pamiętajmy rynek zmienia się cały czas.
To czego oczekiwano jeszcze wczoraj, dziś już odchodzi na drugi plan, dlatego producenci muszą walczyć o uwagę klientów wymyślają coraz to nowe koncepcje tworząc kolejne legendy…
Aby łatwiej rozeznać się w propozycjach firm i producentów proponujemy podzielić kosmetykę na kategorie:

masowe, średnie i luksusowe.

1) Masowe


Kosmetyka tej kategorii charakteryzuje się jaskrawym i rzucającym się w oczy opakowaniem.
Niska cena powoduje, że są dostępne dla każdego.
Można je znaleźć właściwie w każdym sklepie, bardzo proste receptury, których działanie skierowane jest na ochronę przed negatywnymi faktorami.

2) Średnie

W kategorii kosmetyków można znaleźć bardzo ciekawe marketingowe koncepcje.
W ich przypadku nacisk kładzie się na jakość.
Brak wszechobecnej reklamy pozwala na produkcję bardziej efektywnego produktu i w rozsądnej cenie (działanie kosmetyków jest skierowane na walkę z przyczyną problemów).
Zwrócenie uwagi klienta na produkt buduje się na porównaniu go do kosmetyków luksusowych a całość jest niesamowicie wygodna i przemyślana.

3) Luksusowe

Prestiż marki - czyli droga i wszechobecna reklama, w której biorą udział gwiazdy, modelki światowej sławy.
Takie firmy wyróżniają się dostępnością znanej odzieży firmowej, a kosmetyki są traktowane tu jako luksusowy dodatek.
Koncepcja jest budowana na tym, że klient który nosi znanej marki np. jeansy to na pewno zwróci uwagą na zapach tej marki.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz